torsdag 22 september 2016

Detoxdagbok dag 2

Frukost: Äppeldröm - äpple, avokado, spenat, havremjölk. Ganska gott. Tog tid att äta. Skulle vara ett äpple ovanpå, det tog jag i stället med mig helt att ätas på jobbet. Grönt te.
Mellanmål: Banan, valnötter, två klunkar kaffe, grönt te. Roobois.
Lunch: Mycket trevlig raw broccolipaj på restaurang.
Mellanmål: Salta mandlar, grönt te

Trött, pigg, trött och pang, värsta huvudvärken. Tog treo och insåg att om jag måste göra det kan jag lika gärna dricka kaffe (fick lite migränrädsla). Så jag struntar från nu i kaffeförbudet, men lovar att hålla det nedskuret. Faktiskt lättnad. Fast hemskt.

Middag: Brysselkålssoppa (den var dryg! Bra) och mandlar.

Fika: Rött te, frukt, nötter. 

Känns som om jag missat något, men god natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar